top of page
חיפוש

"כאן מתחת לשמים, קיץ חם הים כחול". אספנו לכם חמישה רעיונות לאירוע צונן כהכנה לרחבת ריקודים רותחת.



"חם היום אה?", "וואי חם לי!!", "למה כל כך חם פה?". יצא לכם להגיד את אחד מהמשפטים האלו בזמן האחרון? סביר להניח שכן. בואו נודה בעובדה שאנחנו חיים במדינה שחם בה בקיץ (נשים את עניין החורף כאן בצד), יופי, עכשיו שביססנו את המידע הזה איך מתנהלים עם חתונה בקיץ?. לזוג יש המון פתרונות כמו: התארגנות במקום סגור וממוזג, להתלבש לאירוע ממש ברגע האחרון כשהצלמים מגיעים, לשתות המון מים ולא להתייבש (חשוב!), אבל איך אנחנו דואגים לאורחים שלנו?.


לזוג אין זמן או יכולת לעבור ולשאול כל אורח האם הוא שתה מספיק מים היום והאם נעים לו. איך בכל זאת נדאג לאירוע צונן שלא ייגמר בשלוליות של זיעה?.

אספנו לכם חמישה רעיונות לצינון האירוע כהכנה לרחבת ריקודים רותחת!



1. תזכיר לי מתי החופה? אמנם זה נראה קצת מובן מאליו אבל יש בינינו זוגות שחלמו על רגע שבירת הכוס באור יום. נכון חתונת שישי צהריים היא חתונה באווירה אחר לגמרי מחתונות ערב, משהו בה הרבה יותר רגוע וקליל אבל צריך לקחת בחשבון ששיא החום מגיע בצהריים ובארץ המקסימה שלנו יש מקומות שמגיעים למעל 35 מעלות צלזיוס. היינו שוקלים מחדש את קביעת התאריך, ועם כל הרצון הטוב והקסם, להשאיר את חתונות שישי צהריים לתקופת אוקטובר-אפריל.


2. "הלו ארטיק, אני הולך" לא משנה אם אתה בן 3 או בת 57, ברגע שמוציאים חבילות של ארטיקים לא נמצא אדם אחד בקהל שלא מחזיק ארטיק קרח צונן. בטח אם תחלקו אותם ברחבת הריקודים. רק אולי הפעם נשאיר את טעם דובדבן בצד, אנחנו לא רוצים כתמים סוררים על שמלת הכלה.


3. בדיוק כזה רק לא בטעם למבדה אנחנו יודעים, כותרת קצת מבלבלת. הכוונה היא לברד! הגשה של קוקטיילים מיוחדים המותאמים לאירוע ולטעם של הזוג הוא לא משהו חדש אבל האם ניסיתם את זה בגרסת הברד?. נגיש מרגריטה רק גרוסה וקפואה או מוחיטו באותו הסגנון, צונן ומרים ישר לרחבה. כמובן שאפשר בגרסה לא אלכוהולית לאנשים שלא שותים ולילדים.





4. קטנה, יפה, מוסיפה ופרקטית כל זוג חושב על המתנות הקטנות שניתן להביא לאורחים כדי שיזכרו את האירוע. מה אם נשלב בין שני הדברים? קיבלתם מניפה ממותגת לחלק לאורחים בכניסה לאירוע. אתם יודעים מראש שהיא שימושית ובטוח ישתמשו בה בחתונה שלכם. תחשבו גם על כמה היא מצטלמת יפה עם כל האורחים. אולי גם תמונה עם כל המלווים והמניפות? נקודה למחשבה.





5. לוקיישן, לוקיישן, לוקיישן זו המלצה שמחולקת לשניים. קודם כל, האולם, בעונת הקיץ ניקח בחשבון את המיקום של האולם וגם האם זה אולם/גן אירועים עם פתרונות אוורור/שילוב של גם וגם?. במידה וסוגרים אולם ממוזג זה פותר לנו המון בעיות. במידה וסוגרים גן אירועים (או שילוב) הגענו לחלק השני של ההמלצה והוא לוודא את פתרונות האוורור שיש למקום להציע וגם כמו שעוברים על סידור השולחנות לעבור ביחד עם חברת ההפקה/המעצבים באולם על המיקום של המאווררים. אין סיבה שיעמוד מאוורר בודד שלא מכוון לפינת ישיבה.

12 צפיות0 תגובות
bottom of page