top of page
חיפוש

DIY- איך לתת טאצ' אישי שלכם בחתונה ובכוחות עצמכם?

בעקבות הקורונה רשימות האורחים בכמעט כל חתונה הצטמצמו. החתונות הופכות אינטימיות יותר ומתפתח גל חדש, שמזיז את התחושה הראוותנית שכל כך התרגלנו אליה הצידה ובמקום מביא לנו את הפשטות המרגשת לשולחן, עם הנגיעות האישיות. הדרך הכי טובה לעשות זאת, היא להשקיע בקישוטים שהם DIY. אספנו לכם קישוטי חתונה שהם פשוטים להכנה ויתנו לאורחים שלכם נגיעה אינטימית נעימה.


המתנדבים שלנו יחד עם הזוג והמסגרת תמונה שהיא הכי DIY שיש

SPRANKLE LOVE

מתנה חמודה לאורחים שתשאיר להם זיכרון מתוק ואופטימי מהחתונה שלכם. מה שצריך זה מבחנות עם פקקי שעם וקונפטי של לבבות. גם את הקונפטי אפשר להכין לבד מדפים מבריקים צבעוניים ומחורר בצורת לב. על המבחנה קושרים חוט קטן ומחברים אליו פתק עם הקדשה אישית. והנה, בקלי קלות יש לכם את זה. אם הסתבכתם, קפצו לכאן בשביל הוראות מדויקות!


ספר אורחים

זוכרים שהיה לנו בבת מצווה או בבר מצווה ספר שכל החברים שלנו כתבו לנו שם ברכות? אז זו גרסא קצת יותר עכשווית והרבה יותר שיקית. קחו אלבום תמונות ריק או מחברת גדולה. השאילו מחברים מצלמת פולואריד ולצד האלבום שימו דבק ועט. כך האורחים יכולים לצלם את עצמם, להדביק באלבום ולהוסיף הקדשה אישית לזוג באהבה. ממש כמו כאן!


יין ישמח לבב אנוש

סידורי הושבה, הדבר הכי מייאש שיכול להיות כשמארגנים חתונה. הנה דרך בה תוכלו להראות את התוצרים שעבדתם עליהם סופר קשה בצורה יפה ושיקית. קחו פקקי שעם של יינות שסיימתם לשתות וחתכו בעזרת סכין חדה (בזהירות) חריץ קטן. בתוך החריץ ניתן להניח את הכרטיסים של סידורי ההושבה. הכי בקליל, הכי פשוט ומוסיף וייב של בוהו שיק מטריף. ההוראות המדויקות פה!


בואו נתחיל מהסוף

להתחיל את החתונה בהיי! בדרך כלל מחלקים את המתנות לאורחים בסוף, אבל למה שלא נתחיל במתנה קטנה בנוסף או במקום? פזרו על השולחן כוסות צ'ייסרים מהבר וכתבו על פתקים קטנים משפטים מצחיקים הקשורים באלכוהול. תוכלו לקחת גם בלוק עץ גדול ולכתוב בעזרת מכחול וצבע לעץ בלבן Take a shot, we tied the knot! find your seat & lets party! ממליצים לכם להסתכל כאן



SHAKE IT!

דפי המצלמה החד פעמית מחליפים ביותר ויותר חתונות את צלם המגנטים, למרות שאנחנו יכולים להמליץ לכם על כמה צלמים ממש תותחים- יש משהו נחמד בלעשות משהו שהוא רק שלכם. לאחר שמצטלמים במהלך החתונה, אפשר לתלות את התמונות על קיר מרשים. אז איך עושים את זה? לוקחים רפסודה או בסיס מיטה שלא בשימוש, צובעים בשחור וכותבים עליו בלבן משפט מגניב- כמו למשל מהשיר HEY-Ya, את התמונות ניתן לתלות על גרילנדה דקה שניתן להשיג באיקאה או בהום סנטר או באלי אקספרס, בעזרת אטבי עץ מסניף הסטוק הקרוב לביתכם. והנה, מזכרת נחמדה מערב בלתי נשכח! תוכלו לקחת השראה כאן



וקצת משלנו..

בחתונות האחרונות החלטנו גם אנחנו לעשות קצת דברים בעצמנו. מעבר לזה שזה חוסך כסף הכרחי לזוגות שלנו, זה גם הרבה יותר יפה! הכנו קישוטים לרכב באמצעות בריסטולים צבעוניים, דפים קשיחים ומדבקות של אותיות. הדבקנו בעזרת דבק חם לחבל דק ותלינו על הרכב יחד עם טקסטוקה קטנה של מקרמה. בנוסף, קנינו בקרביץ טושים לזכוכית בשקלים בודדים ומתנדבות מהממות עזרו לנו לצייר על הרכב ציורים מעלפים.


כדי להרים ברחבה, הכנו מסגרת לתמונות. לקחנו קאפה גדולה ובעזרת סכין יפני חתכנו מלבן מבפנים והשארנו בערך 10-15 ס"מ. כתבנו על סול נצנצים את השמות ואת התאריך של החתונה והדבקנו. מה שהכי חשוב, זה לא לשכוח את זה ברגע האמת ולזכור להביא את זה לרחבת הריקודים.


שיהיה במזל, אל תוותרו על הטאצ' האישי ותשתפו אותנו בתוצרים!



290 צפיות0 תגובות
bottom of page