top of page
חיפוש

"אז יאללה בוא תשבור ת'כוס!" מיטב שירי שבירת הכוס שירימו את האורחים שלכם על הרגליים

הגיע הזמן לתקן שנים שבהן הז'אנר נדחק לפינה, ולתת במה לשירי שבירת הכוס! אנחנו במברוק נרתמנו למשימה החשובה הזו וריכזנו עבורכם, בעזרת הדיג'יים האלופים שלנו, את מיטב השירים המקוריים, המרימים והמרגשים שיתנו את שריקת הפתיחה להתחיל את המסיבה.


שיר המתנדבת שלנו מרימה ברחבה! קרדיט: עמית צור

אין עוררין שהשיר שמלווה את הזוג במעמד הכניסה לחופה, הוא מרגש ולפעמים לא משאיר אף עין יבשה. שירים אלו הפכו לחלק בלתי נפרד מפסקול החתונות והם משאירים ללוות את הזוג שנים רבות לאחר מכן. אבל רגע, מה עם שיר שבירת הכוס? שיר שהוא חשוב לא פחות ונותן למעמד החופה המרגש את הסימן המקפיץ והמרים, שמוביל את האורחים היישר אל רחבת הריקודים בשמחה מתפרצת? מתי השיר שמלא תקווה וגדוש באהבה יזכה לכבוד אמיתי? לא עוד!


מיטב הדיג'יים המעולים שהתנדבו במברוק – גל אמיתי, תומר קמחי ונועם כוכב, ריכזו את שירי שבירת הכוס הטובים ביותר והמדויקים ביותר ליום הכי משמח שלכם!:


הבחירה של DJ Tomer Kimhi:

"כמובן שיש המון סגנונות וכל זוג והסטייל שלו, בגדול אנחנו צריכים קטע שייעשה אווירה!

אחד הקטעים שאני אוהב להמליץ לזוגות שלי של Martin Garix - high on life

כמובן מהרגע של הדרופ לנגן - עושה תעבודה תמיד 😉"



הבחירה של DJ Guy Amithigh:

השירConga של Gloria Estefan לא בטוח שישמע מוכר מרק קריאת שם השיר, אז לכן אתם חייבים מהררר לשמוע ולהבין שאתם בטוח מכירים אותו והוא השיר המדויק, עם הקצב הלטיני שמזיז ישר את כולם לרחבה!



הבחירה של DJ Kochav:

הלהיט הגדול של הקיץ, שחורך את רחבות הריקודים ועכשיו מגיע לקדמת הבמה – אם תרצו את השיר הנכון שגדוש באהבה מצד אחד והכי רלוונטי מצד שני: Love Tonight זו הבחירה הנכונה עבורכם! למה לחכות לשיא המסיבה אם אפשר להתחיל את המסיבה בשיא?



אז שנתראה ברחבה?




496 צפיות0 תגובות
bottom of page